Υπάρχει ακόμα κόσμος που ακολουθεί τον παραδοσιακό τρόπο παροχής ρεύματος. Παρ’όλα αυτά, είναι φανερό ότι ο ανταγωνισμός στον τομέα της προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας μεγαλώνει και αυτό που χρειάζεται ο καταναλωτής στην αναζήτηση νέου προμηθευτή είναι η σωστή ενημέρωση, πριν αποφασίσει ποιον πάροχο θα εμπιστευτεί.

Η Volton με την αφορμή αυτή, σας προσφέρει γενικές οδηγίες, όπως επίσης συμβουλές και τι να προσέξετε, πριν πάρετε την τελική απόφαση για την εταιρεία παροχής ρεύματος σας.

Το ενεργειακό προφίλ σας

Για να επιλέξει κανείς τον προμηθευτή που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες του, είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζει το προφίλ της κατανάλωσής του. Yπολογίστε την κατανάλωση του ρεύματος σε kWh σε ετήσια βάση. Αυτό σημαίνει ότι αθροίζετε τους τρεις εκκαθαριστικούς 4μηνιαίους λογαριασμούς για να δείτε ποιο είναι το «ενεργειακό σας προφίλ».

Βάσει των τελευταίων τριών εκκαθαριστικών λογαριασμών ηλεκτρικού ρεύματος που καλύπτει την περίοδο ενός χρόνου, για τους οικιακούς και μικρούς εμπορικούς καταναλωτές, μπορείτε να υπολογίσετε αθροιστικά:

α) πόση ηλεκτρική ενέργεια καταναλώνετε ετησίως (σε kWh) και

β) πόσα χρήματα ξοδεύετε για αυτήν την κατανάλωση (εξαιρώντας «χρεώσεις προς τρίτους» όπως ΕΡΤ, δημοτικά τέλη, κ.λπ.).

Ο υπολογισμός του ενεργειακού σας προφίλ με βάση το έτος είναι απαραίτητος, προκειμένου να συνυπολογίσετε όλες τις εποχιακές σας συνήθειες στην κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας. Η χρήση των στοιχείων του «ενεργειακού σας προφίλ», βάσει των λογαριασμών ηλεκτρικού, είναι ο πιο ασφαλής οδηγός για να συγκρίνετε κατά πόσο σας συμφέρει η νέα εταιρεία παροχής ρεύματος που στοχεύετε. 

Σχέδιο Σύμβασης

Ζητάτε πάντα το σχέδιο της σύμβασης που πρόκειται να υπογράψετε, ζητείστε διευκρινίσεις για οτιδήποτε δεν καταλαβαίνετε. Πρέπει μεταξύ άλλων να περιέχουν:

  • Το ποσό της προκαταβολής «Εγγύηση».
  • Τη συχνότητα έκδοσης των λογαριασμών (μηνιαίος, διμηνιαίος κ.λπ.)
  • Σε πόσο χρόνο γίνεται η αλλαγή προμηθευτή (πόσες μέρες).
  • Εάν αντιμετωπίσετε κάποιο πρόβλημα με τον λογαριασμό σας που θα απευθυνθείτε; Διαθέτει η εταιρεία διαδικασία επίλυσης διαφορών; Πως μπορείτε να εξυπηρετηθείτε σε ποια σημεία και με ποιο τρόπο (π.χ. προσωπικά, τηλεφωνικά, με email, φαξ).
  • Με ποιους τρόπους μπορείτε να πληρώσετε  το λογαριασμό σας.

Τι να προσέξετε

Τα βασικά σηµεία που θα πρέπει να προσέξετε όταν αναζητείτε την καλύτερη λύση για τον πάροχο ρεύµατος του σπιτιού σας ή της επιχείρησής σας:

  1. Αν το συµβόλαιο εµφανίζει χρονική διαφοροποίηση, όπως ευνοϊκότερη τιµολόγηση για µια αρχική περίοδο και αλλαγή χρεώσεων στη συνέχεια. 
  2. Την πάγια χρέωση. Ένα σηµείο που χρήζει προσοχής είναι η συχνότητα µε την οποία εφαρµόζεται το πάγιο. Αν το πάγιο αναφέρεται σε τετραµηνιαία βάση, πρακτική που ακολουθείται από τον κυρίαρχο πάροχο, ή αν είναι µηνιαίο, µπορεί να επηρεάσει σηµαντικά το όφελος που προκύπτει από την αλλαγή προϊόντος.

Πως θα αλλάξω εταιρεία παροχής ρεύματος;

Δεν χρειάζεται κανενός είδους τεχνική παρέμβαση, αφού η μόνη διαφορά αφορά στη χρέωση του ρεύματος και όχι στον τρόπο ηλεκτροδότησης.

Αυτό σημαίνει πως η αλλαγή προμηθευτή αποτελεί ουσιαστικά μια διαδικασία λογιστικής φύσης, με συνέπεια η σημαντικότερη διαφορά να είναι το ύψος των λογαριασμών που θα πληρώνει κανείς.

Από τη στιγμή που επιλέξατε εταιρεία παροχής ρεύματος, θα πρέπει να καταθέσετε αίτηση προμήθειας στην εταιρεία, μαζί με τα δικαιολογητικά που θα σας ζητήσει – συνήθως τον τελευταίο εκκαθαριστικό λογαριασμό από τον έως σήμερα πάροχό σας. 

Ο νέος προμηθευτής κατά κανόνα αναλαμβάνει την υπόλοιπη διαδικασία, και πιο συγκεκριμένα την υποβολή έγγραφης καταγγελίας της σύμβασής σας με τον πάροχο στον οποίο είστε συνδρομητής. Η αλλαγή παρόχου γίνεται χωρίς καμία επιβάρυνση.

Γιατί να έρθετε στην Volton;

Καθημερινή μας αποστολή είναι να σας διασφαλίζουμε σταθερά χαμηλότερη τιμή στο ηλεκτρικό ρεύμα, αλλά και να σας μαθαίνουμε πώς να καταναλώνετε λιγότερη ενέργεια. Με σεβασμό στο περιβάλλον, αλλά και το πορτοφόλι σας.

Επιλέξτε την Volton:

  • Όχι απλά για να κάνετε οικονομία, αλλά για να μάθετε πώς να ρίξετε τον λογαριασμό του ρεύματός σας χωρίς να ρίξετε το επίπεδο της ζωής σας.
  • Για να διασφαλίσετε σταθερά χαμηλότερη τιμή, αλλά και να έχετε ευελιξία στους τρόπους πληρωμής του λογαριασμού σας.
  • Για να εξοικονομήσετε – από την πρώτη κιόλας μέρα.
  • Για να έχετε έκπτωση στο κόστος της ηλεκτρικής ενέργειας με την εμπρόθεσμη εξόφληση των λογαριασμών σας.
  • Η αλλαγή προμηθευτή και η συνεργασία μαζί μας είναι μία πολύ απλή υπόθεση, η οποία δεν απαιτεί καμία διακοπή στην παροχή ρεύματος και καμία χρηματική επιβάρυνση. Αρκεί να καλέσετε στο 11300 και να ενημερωθείτε για τη διαδικασία!

Όραμά μας: Να είμαστε δίπλα σας ικανοποιώντας τις ενεργειακές ανάγκες του σπιτιού ή της επιχείρησής σας, χτίζοντας μια μακροχρόνια σχέση εμπιστοσύνης!