Η πολιτική διακανονισμών ληξιπρόθεσμων οφειλών που έχει υιοθετηθεί από τη Volton A.E. ακολουθεί το ισχύον ρυθμιστικό πλαίσιο αναφορικά με την προμήθεια ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου, με γνώμονα τη διευκόλυνση των καταναλωτών ενέργειας και φυσικού αερίου, αναφορικά με την αποπληρωμή ληξιπρόθεσμων οφειλών τους, ιδίως μέσω δόσεων.
Ειδικότερα, η Volton προσφέρει δυνατότητα ρύθμισης εξόφλησης λογαριασμών ή διακανονισμού παλαιότερων οφειλών των πελατών ως ακολούθως:
A) Ενεργοί Πελάτες ή Πελάτες των οποίων η σύμβαση προμήθειας έχει λυθεί:
(α) Για την οριοθέτηση του πλαισίου του εκάστοτε προσφερόμενου διακανονισμού χρησιμοποιούνται διαφανή και εύκολα επαληθεύσιμα κριτήρια, όπως ενδεικτικά το ύψος των οφειλών, η ιστορική συναλλακτική συμπεριφορά του πελάτη, τα στοιχεία κατανάλωσης, όπως συλλέγονται από τον αρμόδιο Διαχειριστή Δικτύου, καθώς και το αν ο πελάτης διατηρεί ενεργή σύμβαση προμήθειας ή οφειλή προερχόμενη από σύμβαση προμήθειας, που έχει λυθεί.
(β) Η πρώτη δόση καταβάλλεται έως και 3 ημέρες από την σύναψη του διακανονισμού προκειμένου ο διακανονισμός να τεθεί εν ισχύ. Σημειώνεται ότι της καταβολής της πρώτης (1ης) δόσης, δύναται να ζητηθεί προκαταβολή, η οποία θα πρέπει να καταβληθεί εντός του ίδιου ως άνω χρονικού διαστήματος των 3 ημερών.
(γ) Ο εκάστοτε διακανονισμός παραμένει εν ισχύ υπό την προϋπόθεση της εμπρόθεσμης εξόφλησης των συμφωνημένων δόσεων και τυχόν λογαριασμών που θα εκδοθούν μετά την ημερομηνία σύναψης του διακανονισμού, εφόσον ο πελάτης διατηρεί ενεργή σύμβαση προμήθειας.
(δ) Η σύναψη διακανονισμού μπορεί να γίνει μόνο με συμβαλλόμενο πελάτη ή τρίτο νόμιμα εξουσιοδοτημένο άτομο.
Β) Ευάλωτοι Πελάτες
Για τους καταναλωτές που είναι οι ενταγμένοι στο Μητρώο των Ευάλωτων Πελατών ο διακανονισμός των οφειλών τους ορίζεται από την κείμενη νομοθεσία του Κώδικα Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΦΕΚ Β’ 832/2013) και του Κώδικα Προμήθειας Φυσικού Αερίου (ΦΕΚ Β’ 1969/2018).
Πιο συγκεκριμένα:
(α) Σε Ευάλωτους Πελάτες παρέχεται η δυνατότητα διακανονισμού του σύνολού της οφειλής του με άτοκες δόσεις,
(β) Για τους Ευάλωτους Πελάτες, κάθε μηνιαία δόση δεν υπερβαίνει το 50% της αντίστοιχης μηνιαίας δαπάνης του πελάτη για Ηλεκτρική Ενέργεια/Φυσικό Αέριο. Για τον υπολογισμό της μηνιαίας δαπάνης λαμβάνονται υπόψη οι χρεώσεις εκκαθαριστικών και έναντι λογαριασμών των μηνών κατανάλωσης στους οποίους αντιστοιχούν οι ληξιπρόθεσμοι λογαριασμοί του πελάτη,
(γ) Ο Ευάλωτος Πελάτης δεν απαλλάσσεται από την υποχρέωση εμπρόθεσμης εξόφλησης των συμφωνημένων δόσεων και τυχόν λογαριασμών που θα εκδοθούν μετά την ημερομηνία σύναψης του διακανονισμού, εφόσον ο διατηρεί ενεργή σύμβαση προμήθειας.
(δ) Η πρώτη δόση (προκαταβολή) καταβάλλεται έως και 3 ημέρες από την σύναψη του διακανονισμού προκειμένω ο διακανονισμός να τεθεί εν ισχύ.
Για την υποβολή αιτήματος διευθέτησης ληξιπρόθεσμων οφειλών μέσω διακανονισμού, ο πελάτης μπορεί ν’ απευθυνθεί:
– τηλεφωνικά στα 216 3001000 ή 11300, .
– μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας στο cc@volton.gr
– σε ένα κατάστημα Volton.
Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και ένας εκπρόσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.
ΩΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ:
Καθημερινές: 08:00 – 22:00
Σάββατο: 09:00 – 17:00