Συχνές Ερωτήσεις

Βρείτε άμεσα απαντήσεις στις απορίες σας σχετικά με την Volton και συχνές ερωτήσεις που μπορεί να έχετε. Δείτε όλους τους ευέλικτους τρόπους πληρωμής και πως μπορείτε να κάνετε αλλαγή παρόχου ρεύματος.

Η εναλλακτική επίλυση καταναλωτικών διαφορών είναι μία μέθοδος εξωδικαστικής επίλυσης της διαφοράς σας με την εταιρεία (ΚΥΑ 70330/2015). Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με την διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών μπορείτε να επισκεφτείτε το link. Οι εναλλακτικοί φορείς επίλυσης διαφορών που είναι εγγεγραμμένοι στο ειδικό μητρώο φορέων ΕΕΔ βρίσκονται εδώ.

Για επίλυση διαφορών σχετικά με συμβάσεις που έχουν συναφθεί ηλεκτρονικά μπορείτε να υποβάλλετε ηλεκτρονικά το αίτημά σας στην πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών, η οποία παρέχεται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, πατώντας το ακόλουθο σύνδεσμο : https://www.eccgreece.gr/el/topics/odr/ (Κανονισμός 524/2013 – Online Dispute Resolution). Η πλατφόρμα αυτή διατίθεται δωρεάν και παρέχει τη δυνατότητα επίλυσης διαφορών σχετικά με διαδικτυακές αγορές με τη βοήθεια αμερόληπτου φορέα επίλυσης διαφορών.

Η διαδικασία αλλαγής προμηθευτή είναι πολύ απλή, χωρίς να χρειάζεται να κάνετε καμία αλλαγή στο μετρητή του σπιτιού ή της επιχείρησής σας. Το μόνο που απαιτείται είναι να υπογράψετε Σύμβαση Προμήθειας με τη Volton, προσκομίζοντας τα απαιτούμενα δικαιολογητικά ανάλογα με την κατηγορία πελάτη στην οποία ανήκετε.

Newsletter

Εγγραφείτε στο newsletter για να λαμβάνετε πρώτοι τα νέα και τις προσφορές της Volton!

Επικοινωνήστε μαζί μας!

Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και ένας εκπρόσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.

ΩΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ:
Καθημερινές: 9 πμ – 9 μμ
Σάββατο: 9 πμ – 6 μμ