Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι το Volton My Account βρίσκεται σε διαδικασία αναβάθμισης για να απολαμβάνεις:
- Βελτιωμένη διαδικασίας πληρωμής
- Δυνατότητα διαχείρισης email e-bill
Λόγω της αναβάθμισης, για την πρώτη εβδομάδα Οκτωβρίου, οι λειτουργίες για την καταχώρηση μέτρησης, την ενημέρωση υπολοίπου και την διαχείριση e-bill δεν θα είναι διαθέσιμες. Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας το διάστημα αυτό μπορείτε να αποστέλλετε τις ενδείξεις σας στο cc@volton.gr ή να καλείτε στο 11300 για οτιδήποτε άλλο.
Σημαντική ενημέρωση: Για λόγους ορθής λειτουργίας, μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία της αναβάθμισης του Volton My Account, θα σας ζητηθεί να προχωρήσετε σε εισαγωγή νέου password.
Για να επισκεφτείτε το Volton My Account πατήστε εδώ.