Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι το Volton My Account βρίσκεται σε διαδικασία αναβάθμισης για να απολαμβάνεις:

  • Βελτιωμένη διαδικασίας πληρωμής
  • Δυνατότητα διαχείρισης email e-bill

 

Λόγω της αναβάθμισης, για την πρώτη εβδομάδα Οκτωβρίου, οι λειτουργίες για την καταχώρηση μέτρησης, την ενημέρωση υπολοίπου και την διαχείριση e-bill δεν θα είναι διαθέσιμες. Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας το διάστημα αυτό μπορείτε να αποστέλλετε τις ενδείξεις σας στο cc@volton.gr ή να καλείτε στο 11300 για οτιδήποτε άλλο.

Σημαντική ενημέρωση: Για λόγους ορθής λειτουργίας, μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία της αναβάθμισης του Volton My Account, θα σας ζητηθεί να προχωρήσετε σε εισαγωγή νέου password.

Για να επισκεφτείτε το Volton My Account πατήστε εδώ.

Επικοινωνήστε μαζί μας!

Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και ένας εκπρόσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.

ΩΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ:
Καθημερινές: 08:00 – 22:00
Σάββατο: 09:00 – 17:00