Volton: Στο πλευρό του καταναλωτή με έκτακτα μέτρα στήριξης

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

volton_ektakta metra stirixis ton katanaloton

Δελτίο Τύπου

Εκπτώσεις για τους πελάτες της εταιρείας και ειδικά μέτρα ελάφρυνσης για ευάλωτες/ευπαθείς ομάδες

Αθήνα, 30/03/2020

 

Η Volton θέτει ως βασική προτεραιότητα να σταθεί στο πλευρό των πολιτών και να συμβάλει, ώστε να ξεπεραστεί η κρίσιμη δοκιμασία που βιώνει η κοινωνία από την πανδημία COVID-19.

Στο πλαίσιο αυτό σχεδίασε και θέτει άμεσα σε ισχύ μέτρα οικονομικής ελάφρυνσης των πελατών της:

  1. Έκπτωση 5% στην τιμή του ηλεκτρικού ρεύματος σε όλους τους οικιακούς κι επαγγελματικούς πελάτες για διάστημα τουλάχιστον ενός μήνα.*
  2. 5€ επιπλέον έκπτωση σε όσους πελάτες, παλιούς και νέους, αποφασίσουν να λαμβάνουν τον λογαριασμό τους αποκλειστικά ηλεκτρονικά (e-bill).
  3. Αναστολή των διακοπών ηλεκτροδότησης για τρεις μήνες σε ευάλωτες/ευπαθείς ομάδες.**
  4. Δυνατότητα ευέλικτων διακανονισμών έως και 8 μήνες σε ευάλωτες/ευπαθείς ομάδες.**

Έχοντας πλήρη επίγνωση της κρισιμότητας της κατάστασης και με αίσθημα ευθύνης απέναντι στο κοινωνικό σύνολο, η Volton θα συνεχίσει να στηρίζει σταθερά τα νοικοκυριά και τους καταναλωτές σε ολόκληρη τη χώρα.

Όλοι μαζί μπορούμε να κερδίσουμε τη μάχη. Με κεντρικό μήνυμα «Μένουμε Σπίτι», η Volton προτρέπει τους πελάτες της να εξυπηρετούνται εξ΄ αποστάσεως, επικοινωνώντας με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, είτε τηλεφωνικά στο 11300, είτε μέσω email στο cs@localhost.

Διευκρινίσεις σχετικά με εκπτώσεις και ελαφρύνσεις

Η έκπτωση δεν συνδυάζεται με άλλες εκπτώσεις. Σε περίπτωση όπου για το ίδιο χρονικό διάστημα ο πελάτης δικαιούται και άλλου είδους έκπτωση, εφαρμόζεται η έκπτωση με το μεγαλύτερο όφελος για τον πελάτη.

Η επιπλέον έκπτωση 5€ για όσους πελάτες επιλέξουν να λαμβάνουν τον λογαριασμό τους αποκλειστικά ηλεκτρονικά (e-bill) ισχύει έως τις 30/04/2020.

*Η έκπτωση αφορά πελάτες χαμηλής τάσης, αρχικά για το μήνα Απρίλιο και θα αποδοθεί στον επόμενο εκκαθαριστικό λογαριασμό κάθε πελάτη.

**Οι ελαφρύνσεις 3 και 4,  σχετικά με τις ευάλωτες και ευπαθείς ομάδες αφορούν τις ακόλουθες κατηγορίες:

Α’ Κατηγορία: Πελάτες που έχουν ενταχθεί στο Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο (Κ.Ο.Τ).

Β’ Κατηγορία: Πελάτες που στην σύνθεση του νοικοκυριού τους περιλαμβάνεται και άτομο ή άτομα που έχουν ανάγκη μηχανικής υποστήριξης με χρήση ιατρικών συσκευών, η οποία παρέχεται κατ’ οίκον και είναι απαραίτητη για τη ζωή τους και επιπλέον έχουν οι ίδιοι και τα μέλη του νοικοκυριού τους ετήσιο συνολικό πραγματικό ή τεκμαρτό εισόδημα έως τα όρια που προβλέπονται στην υπ’αριθμ. Δ5-ΗΛ/Β/ Φ29/16027/6.8.2010 απόφαση «Εφαρμογή Κοινωνικού Οικιακού Τιμολογίου», όπως εκάστοτε ισχύει.

 Γ’ Κατηγορία: Πελάτες, οι οποίοι έχουν συμπληρώσει το εβδομηκοστό (70ό) έτος της ηλικίας τους, υπό την προϋπόθεση ότι δεν υπάρχει άλλο ενήλικο μέλος του νοικοκυριού το οποίο δεν έχει συμπληρώσει το ως άνω όριο ηλικίας και επιπροσθέτως να έχουν οι ίδιοι και τα μέλη του νοικοκυριού τους ετήσιο συνολικό πραγματικό ή τεκμαρτό εισόδημα έως τα όρια που προβλέπονται στην υπ’αριθμ. Δ5-ΗΛ/Β/ Φ29/16027/6.8.2010 απόφαση «Εφαρμογή Κοινωνικού Οικιακού Τιμολογίου», όπως εκάστοτε ισχύει, προσαυξανόμενα κατά οκτώ χιλιάδες (8.000) ευρώ.

Newsletter

Εγγραφείτε στο  newsletter για να λαμβάνετε πρώτοι τα νέα και τις προσφορές της Volton!

volt1

Τίτλοι τέλους για τις λάμπες αλογόνου στην Ευρωπαϊκή Ένωση

ti_prepei_na_gnorizoyme_gia_ti_xrisi_toy_klimatistikou

Τι πρέπει να γνωρίζουμε για τη σωστή χρήση του κλιματιστικού;

giati_na_xrisimopoiisoume_anemistira

Γιατί να τοποθετήσουμε ανεμιστήρα στο σπίτι μας;

exoikonomisi_led

Γιατί πρέπει να αντικαταστήσετε τους λαμπτήρες σας με νέες λάμπες LED σήμερα;

volton_poseidon_half_marathon

Αγώνες δρόμου – τι πρέπει να προσέχουν οι συμμετέχοντες;

energy_saving_tips

Tips εξοικονόμησης ενέργειας

Επικοινωνήστε μαζί μας!

Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και ένας εκπρόσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.

ΩΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ:
Καθημερινές: 9 πμ – 9 μμ
Σάββατο: 9 πμ – 5 μμ