Να σας καλέσουμε;
Τώρα η εξυπηρέτηση σας γίνεται ακόμη πιο άμεση. Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και ένας εκπρόσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.

* Υποχρεωτικό πεδίο

ΩΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ:
Καθημερινές: 9 πμ - 9 μμ
Σάββατο: 9 πμ - 6 μμ
Σύντομα διαθέσιμο! Για την εύκολη διαχείριση των λογαριασμών σας, δυνατότητα καταχώρησης μετρήσεων και πολλές άλλες ευκολίες.
Θέλετε να γίνετε πελάτης μάς;
Πατήστε εδώ και ένας εκπρόσωπος μας θα σας καλέσει σύντομα!
Κάνετε τώρα αίτηση
Πατήστε εδώ και κατεβάστε την αίτηση στον υπολογιστή σας
Να σας καλέσουμε;
11300 ΜΕ ΑΣΤΙΚΗ ΧΡΕΩΣΗ

Γλώσσα

11300

Συχνές Ερωτήσεις

Ποια είναι η Volton;

Η Volton Ελληνική Ενεργειακή Α.Ε., είναι μία Ελληνική Εταιρεία η οποία εισέρχεται δυναμικά στο χώρο της προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας στην Ελληνική αγορά.

Προσφέροντας αξιόπιστες υπηρεσίες που εκπληρώνουν τις ολοένα αυξανόμενες ενεργειακές ανάγκες επιχειρήσεων και νοικοκυριών, φιλοδοξεί να γίνει μία από τις σημαντικότερες εταιρείες του κλάδου.

H νέα εταιρεία είναι μέλος ενός ισχυρού ομίλου με έντονη και φιλόδοξη δραστηριότητα στο χώρο των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας (ΑΠΕ). 

Η εγκατεστημένη ισχύς σήμερα των πάρκων που ήδη λειτουργούν, αλλά και αυτών που είναι στη διαδικασία εγκατάστασης, φτάνει στα 19MW. Σύντομα δε, ξεκινά η εγκατάσταση ενός νέου πάρκου ισχύος 12MW με την λειτουργία του οποίου η συνολική ισχύς θα ανέβει στα 31MW. Τέλος, βρίσκονται σε διαδικασία αδειοδότησης εγκαταστάσεις επιπλέον ισχύος 63MW, οι οποίες εφόσον ενεργοποιηθούν θα δημιουργήσουν μία παραγωγική ικανότητα συνολική ισχύος 94MW, η οποία θα καταστήσει τον όμιλο ως έναν από τους μεγαλύτερους ενεργειακούς ομίλους ανανεώσιμων πηγών ενέργειας στην Ελλάδα.

Πώς μπορώ να αλλάξω Προμηθευτή Ηλεκτρικού Ρεύματος;

Η διαδικασία αλλαγής προμηθευτή είναι πολύ απλή, χωρίς να χρειάζεται να κάνετε καμία αλλαγή στο μετρητή του σπιτιού ή της επιχείρησής σας. Το μόνο που απαιτείται είναι να υπογράψετε Σύμβαση Προμήθειας με τη Volton, προσκομίζοντας τα απαιτούμενα δικαιολογητικά ανάλογα με την κατηγορία πελάτη στην οποία ανήκετε.

Μπορώ να έρθω στη Volton αν είμαι σε καθεστώς ρύθμισης;

Βεβαίως και μπορείτε, αρκεί ο λογαριασμός σας να είναι ενήμερος ως προς τους όρους της ρύθμισης.

Υπάρχει επιπλέον χρέωση για την αλλαγή Προμηθευτή;

Όχι, δεν υπάρχει καμία επιβάρυνση για την αλλαγή Προμηθευτή.

Ποιο είναι το χρονικό διάστημα που απαιτείται για την ολοκλήρωση της αλλαγής Προμηθευτή;

Για την ολοκλήρωση αλλαγής Προμηθευτή απαιτείται περίπου μια εβδομάδα από την εκπνοή του δικαιώματος υπαναχώρησης. Το χρονικό διάστημα εξαρτάται από τις διαδικασίες του Διαχειριστή του Δικτύου Διανομής (ΔΕΔΔΗΕ). Η Volton θα καταβάλει κάθε προσπάθεια για την αμεσότερη διεκπεραίωση του αιτήματος αλλαγής σας.

Κατά τη διάρκεια αλλαγής Προμηθευτή υπάρχει περίπτωση να μείνω χωρίς ρεύμα;

Όχι, δε θα υπάρξει καμία διακοπή ρεύματος κατά τη διαδικασία μεταφοράς. Η επιχείρησή σας ή το σπίτι σας δεν μένουν ούτε λεπτό χωρίς ρεύμα, καθώς η διαδικασία αλλαγής Προμηθευτή είναι καθαρά εμπορική. Η παροχή ηλεκτρικής ενέργειας είναι εγγυημένη από τον Διαχειριστή Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ).

Παρέχετε τις υπηρεσίες σας σε όλη την Ελλάδα;

Η Volton προσφέρει τις υπηρεσίες της και προμηθεύει με ηλεκτρική ενέργεια όλες τις περιοχές που είναι μέρος του Ελληνικού διασυνδεδεμένου σύστηματος ηλεκτρικής ενέργειας καθώς και την Κρήτη. Το διασυνδεδεμένο σύστημα περιλαμβάνει την ηπειρωτική Ελλάδα, την Πελοπόννησο, την Εύβοια καθώς και τα ακόλουθα νησιά:

Αγκίστρι, Αίγινα, Αλόννησος, Αμολιανή, Άνδρος, Αντίπαξοι, Ελαφόνησος, Ζάκυνθος, Θάσος, Ιθάκη, Κάλαμος, Κάστος, Κέα, Κέρκυρα, Κεφαλονιά, Κύθηρα, Λευκάδα, Μεγανήσι, Παξοί, Πόρος, Σαλαμίνα, Σαμοθράκη, Σκιάθος, Σκόπελος, Σπέτσες, Τήνος, Ύδρα.

Στο μέλλον αναμένεται να υπάρξει η δυνατότητα προμήθειας και στα υπόλοιπα νησιά που ανήκουν στο μη Διασυνδεδεμένο Δίκτυο Μεταφοράς.

Τι χρονική διάρκεια έχει η σύμβαση που υπογράφω με την Volton;

Η σύμβαση έχει αόριστη διάρκεια με ελάχιστη ισχύ ενός έτους από την ημερομηνία υπογραφής της. Έχετε το δικαίωμα να τη καταγγείλετε αζημίως με 1 μήνα προμήνυση. Σε κάθε περίπτωση δεν υπάρχει οικονομική επιβάρυνση, πέρα από την εξόφληση των λογαριασμών που βρίσκονται σε εκκρεμότητα.

Σε περίπτωση βλάβης ή διακοπής ρεύματος που μπορώ να απευθυνθώ;

Σε περίπτωση βλάβης απευθύνεστε στο κέντρο βλαβών του ΔΕΔΔΗΕ που αναγράφεται στο λογαριασμό σας. Ο ΔΕΔΔΗΕ παραμένει υπεύθυνος για την ανάπτυξη, συντήρηση και ομαλή λειτουργία του δικτύου διανομής.

Ποιος θα επισκευάσει τη βλάβη;

Σε περίπτωση βλάβης, υπεύθυνος για την αποκατάστασή της είναι ο αρμόδιος τεχνικός του ΔΕΔΔΗΕ. Ο ΔΕΔΔΗΕ είναι υπεύθυνος για την ανάπτυξη, συντήρηση και ομαλή λειτουργία του δικτύου διανομής ανεξαρτήτως παρόχου.

Όταν υπάρχει διακοπή ρεύματος στην περιοχή μου, θα έχω και εγώ που είμαι πελάτης της Volton;

Επειδή το Δίκτυο είναι κοινό, η διακοπή επηρεάζει το σύνολο των καταναλωτών της περιοχής (άρα και εσάς) ανεξάρτητα της εταιρείας που έχετε επιλέξει για προμηθευτή ηλεκτρικής ενέργειας.

Υπάρχει ενδεχόμενο διάκρισης και διακοπής ρεύματος μόνο στους πελάτες Volton και όχι σε πελάτες άλλων παροχών;

Δε μπορεί να πραγματοποιηθεί και δεν υφίσταται κανένας διαχωρισμός ή διάκριση έναντι οποιουδήποτε καταναλωτή, ανεξαρτήτως του πάροχου που έχει επιλέξει για την τροφοδοσία της εγκατάστασής του. Το δίκτυο είναι κοινό για όλους τους καταναλωτές και η ανάπτυξη, συντήρηση και ομαλή λειτουργία του αποτελεί αποκλειστική ευθύνη του ΔΕΔΔΗΕ.

Σε ποιόν μπορώ να απευθυνθώ έαν έχω άλλες ερωτήσεις;

Μπορείτε να επικοινωνείτε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Volton στο 11300 (με απλή Αστική Χρέωση) και στο 210418770 καθημερινά από τις 09:00 π.μ. έως τις 05:00μ.μ., μέσω της φόρμας επικοινωνίας. Θα χαρούμε να σας ακούσουμε!

Είμαι πελάτης Χαμηλής Τάσης, ποια είναι τα δικαιολογητικά που χρειάζονται για μεταφορά στη Volton;

Αντίγραφο τελευταίου εξοφλημένου λογαριασμού. Σε περίπτωση που αυτός είναι έναντι, θα χρειαστεί και ο τελευταίος εκκαθαριστικός λογαριασμός για τον υπολογισμό της κατανάλωσης.

Ευδιάκριτη φωτοτυπία ταυτότητας ή διαβατηρίου

Ένδειξη μετρητή

Είμαι πελάτης Μέσης Τάσης, ποια είναι τα δικαιολογητικά που χρειάζονται για μεταφορά στη Volton;

Αντίγραφα λογαριασμών του τελευταίου προμηθευτή, που αφορούν τουλάχιστον στους τελευταίους τέσσερις (4) μήνες, με την σχετική εξοφλητική απόδειξη του τελευταίου λογαριασμού. Σε περίπτωση εγκαταστάσεων που λειτουργούν με διαφορετικό τρόπο ανά περίοδο (εποχιακά μεταβαλλόμενο προφίλ κατανάλωσης), οι λογαριασμοί θα πρέπει να είναι αντιπροσωπευτικοί για όλο το έτος (π.χ. δύο (2) λογαριασμοί ανά εποχή).

Ευδιάκριτη φωτοτυπία ταυτότητας νόμιμου εκπροσώπου ή διαβατηρίου.

Ποια είναι τα δικαιολογητικά που χρειάζονται για εταιρείες ΟΕ, ΕΕ, ΕΠΕ, ΑΕ, ΙΚΕ;

1. Ισχύον καταστατικό.

2. Ταυτότητα νόμιμου εκπροσώπου διπλής όψεως.

3. Πρόσφατη, εκδοθείσα τους τελευταίους δύο (2) μήνες, βεβαίωση του Γ.Ε.ΜΗ περί τροποποιήσεων του καταστατικού και περί ισχύουσας εκπροσώπησης για τις ΕΠΕ ή ΦΕΚ για τις Α.Ε

4. ΦΕΚ εκλογής ΔΣ, συγκρότησής του σε σώμα και εκπροσώπησης της εταιρείας για τις ΑΕ, Σε περίπτωση που η σύμβαση υπογράφεται από τρίτο πρόσωπο (άλλο από το νόμιμο εκπρόσωπο της εταιρείας), υπό την προϋπόθεση ότι τούτο επιτρέπεται από το καταστατικό, για τη νομιμοποίηση του υπογράφοντος απαιτείται:

  - συμβολαιογραφικό πληρεξούσιο ή εξουσιοδότηση υπογεγραμμένη νομίμως από τον ή τους εταίρους/ τον ή τους νόμιμους διαχειριστές που εκπροσωπούν την εταιρεία θεωρημένη ως προς το γνήσιο της υπογραφής από την αρμόδια αρχή (Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών ή Αστυνομικό Τμήμα) (ΟΕ, ΕΕ, IKE),

  - συμβολαιογραφικό πληρεξούσιο ή εξουσιοδότηση υπογεγραμμένη νομίμως από τον ή τους νόμιμο/νόμιμους διαχειριστές που εκπροσωπούν την εταιρεία θεωρημένη ως προς το γνήσιο της υπογραφής από την αρμόδια αρχή (Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών ή Αστυνομικό Τμήμα) (ΕΠΕ),

  - συμβολαιογραφικό πληρεξούσιο (στο οποίο η εξουσία θα παρέχεται από τον νόμιμο εκπρόσωπο της εταιρείας για λογαριασμό της εταιρείας) ή εξουσιοδότηση υπογεγραμμένη από τον νόμιμο εκπρόσωπο της εταιρείας με γνήσιο της υπογραφής του από την αρμόδια αρχή (Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών ή Αστυνομικό Τμήμα) ή ακριβές αντίγραφο πρακτικού Διοικητικού Συμβουλίου με το οποίο εξουσιοδοτείται για την εν λόγω πράξη, υπογραφή κλπ. (ΑΕ).

Θα χρειαστεί να καταβάλω εγγύηση & τι θα γίνει με την εγγύηση του προηγούμενου παρόχου;

Το ποσό της εγγύησης του προηγούμενου παρόχου σας επιστρέφεται. Το ποσό της εγγύησης που καταβάλλεται στην Volton είναι ίδιο με αυτό του υφιστάμενου προμηθευτή με ελάχιστο όριο για τις παροχές οικιακής χρήσης τα € 15 και για τις παροχές επαγγελματικής χρήσης τα € 50.

Πότε ισχύει η νυχτερινή χρέωση στα οικιακά τιμολόγια;

Από 1 Νοεμβρίου έως 30 Απριλίου: 02:00 - 08:00 και 15:00-17:00 και από 1 Μαϊου έως 31 Οκτωβρίου : 23:00 - 07:00*

*εκτός αν αναγράφονται διαφορετικές ώρες στο ρολόι / λογαριασμό.

Κάθε πότε θα λαμβάνω λογαριασμό και κάθε πότε πρέπει να εξοφλώ;

Ο λογαριασμός ηλεκτρικού ρεύματος της Volton εκδίδεται κάθε μήνα και ανάλογα με το είδος του λογαριασμού χαρακτηρίζεται ως:

   - ΕΝΑΝΤΙ: Οι υπολογισμοί και οι χρεώσεις ενέργειας στον «ΕΝΑΝΤΙ» λογαριασμό πραγματοποιούνται βάσει εκτιμώμενης κατανάλωσης σύμφωνα με το παρελθοντικό προφίλ κατανάλωσης που έχει καταγραφεί στο μετρητή

   - ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟΣ: Οι υπολογισμοί και οι χρεώσεις ενέργειας στον «ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟ» λογαριασμό πραγματοποιούνται βάσει καταμετρούμενης κατανάλωσης. πιστοποιημένης από τον αρμόδιο διαχειριστή δικτύου.

   - ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟΣ – ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΕΝΔΕΙΞΗΣ: Οι υπολογισμοί και οι χρεώσεις ενέργειας στον «ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟ – ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΕΝΔΕΙΞΗΣ» λογαριασμό πραγματοποιούνται βάσει της καταχώρησης ένδειξης μετρητή του πελάτη.

Ποιοι είναι οι δυνατοί τρόποι αποστολής του λογαριασμού μου;

Μπορείτε να λαμβάνετε τον λογαριασμό κατανάλωσης σας μέσω ταχυδρομείου αλλά και ηλεκτρονικά μέσω του υπολογιστή σας. Στο κινητό λαμβάνετε το πληρωτέο ποσό και την ημερομηνία λήξης. Σύντομα θα μπορείτε να βλέπετε ανάλυση του λογαριασμού μέσω του www.volton.gr.

Μπορώ να δηλώσω την κατανάλωση μου;

Σύντομα θα μπορείτε να καταχωρήσετε την τελευταία ένδειξη του ρολογιού σας στο www.volton.gr.

Πως ενημερώνεται η Volton για τις μετρήσεις του ρολογιού μου;

Ο ΔΕΔΔΗΕ είναι υποχρεωμένος να μας αποστέλλει τις μετρήσεις για κάθε πελάτη που εκπροσωπούμε. Με βάση αυτές τις μετρήσεις γίνεται η εκκαθάριση του λογαριασμού σας. O ΔΕΔΔΗΕ παραμένει υπεύθυνος για το Δίκτυο ενώ η Volton είναι εταιρεία η οποία προμηθεύει ηλεκτρική ενέργειας χωρίς να έχει την οποιαδήποτε ευθύνη ή κυριότητα στο Δίκτυο Διανομής.

Τι χρεώσεις περιλαμβάνει ο λογαριασμός μου;

Οι χρεώσεις σε όλους τους λογαριασμούς για όλους τους προμηθευτές ηλεκτρικής ενέργειας αποτελούνται από δύο σκέλη:

  • Η ενέργεια η οποία έχει καταναλωθεί στο ανάλογο χρονικό διάστημα τιμολόγησης (ανταγωνιστικό σκέλος)
     
  • Οι ρυθμιζόμενες χρεώσεις οι οποίες αφορούν: τις χρεώσεις του δικτύου μεταφοράς, δικτύου διανομής, υπηρεσιών κοινής ωφέλειας (ΥΚΩ), χρέωση ΕΤΜΕΑΡ και λοιπές χρεώσεις
     
  • Οι παρακάτω χρεώσεις επιβάλλονται σε όλους τους καταναλωτές, ανεξαρτήτως του προμηθευτή που έχουν επιλέξει, συν εισπράττονται με τους λογαριασμούς κατανάλωσης και αποδίδονται στο κράτος:
    • Ειδικός Φόρος Κατανάλωσης – ΕΦΚ (Ν. 2960/01). Ο ΕΦΚ χρεώνεται μόνο στους εκκαθαριστικούς λογαριασμούς , υπολογίζεται επί της κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας και υπόκειται σε ΦΠΑ
    • Ειδικό τέλος 5‰ – ΔΕΤΕ (Ν. 2093/1992). Το ΔΕΤΕ χρεώνεται μόνο στους εκκαθαριστικούς λογαριασμούς, υπολογίζεται επί της αξίας του καταναλισκόμενου ρεύματος προσαυξημένης με τη χρέωση του ΕΦΚ. Δεν υπόκειται σε χρέωση ΦΠΑ.
    • Δημοτικά Τέλη –Δημοτικοί Φόροι – Τέλος Ακίνητης Περιουσίας (Ν. 25/1975, Ν. 2130/1993). Η χρέωση των δημοτικών τελών (ΔΤ) του δημοτικού φόρου (ΔΦ) και του τέλους ακίνητης περιουσίας (ΤΑΠ) χρεώνονται μόνο στους εκκαθαριστικούς λογαριασμούς και υπολογίζονται σύμφωνα με τα τετραγωνικά μέτρα του ηλεκτροδοτούμενου ακινήτου.
    • ΕΡΤ (ΦΕΚ 44A/ 29.04.2015)
Τι είναι οι Ρυθμιζόμενες Χρεώσεις;

Οι ρυθμιζόμενες χρεώσεις είναι ίδιες για όλους τους καταναλωτές, ανάλογα την κατηγορία τιμολογίου, ανεξαρτήτως του προμηθευτή που έχουν επιλέξει. Οι χρεώσεις αυτές αποτελούν χρεώσεις που επιβαρύνονται όλοι οι καταναλωτές που κάνουν χρήση των υποδομών ηλεκτρικής ενέργειας (δηλαδή το σύστημα μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας και τα δίκτυα διανομής ηλεκτρικής ενέργειας, τις υπηρεσίες κοινής ωφέλειας και το ειδικό τέλος μείωσης εκπομπών αερίων ρύπων) και είναι για όλους τους παρόχους ίδιες.

Για τα ακίνητα που δεν χρησιμοποιούνται υπάρχει δυνατότητα απαλλαγής από την καταβολή των δημοτικών τελών καθαριότητας και φωτισμού;

- Βάσει του ν.3345/2005 ακίνητα που δεν ηλεκτροδοτούνται και δεν χρησιμοποιούνται, σύμφωνα με υπεύθυνη δήλωση του ιδιοκτήτη ή νόμιμου εκπροσώπου του, απαλλάσσονται από την καταβολή δημοτικών τελών καθαριότητας και φωτισμού, εφόσον υποβληθεί στον οικείο Δήμο, μαζί με την ανωτέρω υπεύθυνη δήλωση, βεβαίωση που εκδίδεται από τα τοπικά γραφεία του ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε. περί διακοπής ηλεκτροδότησης του ακινήτου.

- Πληροφορίες για τις διευθύνσεις και τα τηλέφωνα των τοπικών γραφείων του ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε. μπορεί ο ενδιαφερόμενος να βρει στην ιστοσελίδα http://www.deddie.gr/el/upiresies/simeia-eksupiretisis/simeia-eksupiretisis

Τι είναι ο Προμηθευτής Τελευταίου Καταφυγίου;

Ο Προμηθευτής Τελευταίου Καταφυγίου υποχρεούται να προμηθεύει πελάτες οι οποίοι δεν εκπροσωπούνται από προμηθευτή, λόγω υπαιτιότητας του μέχρι πρότινος προμηθευτή τους ή εξαιτίας γεγονότων που εμπίπτουν στη σφαίρα επιρροής του μέχρι πρότινος προμηθευτή τους. Ως Προμηθευτής Τελευταίου Καταφυγίου ορίζεται, με απόφαση της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας (ΡΑΕ), ο Προμηθευτής με το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς ανά κατηγορία πελατών. Η μετάπτωση στην υπηρεσία τελευταίου καταφυγίου πραγματοποιείται αυτόματα για τον πελάτη.

Τι είναι ο Προμηθευτής Καθολικής Υπηρεσίας;

- Ο Προμηθευτής Καθολικής Υπηρεσίας υποχρεούται να προμηθεύει μικρούς πελάτες σε όλη την ελληνική επικράτεια, εφόσον συντρέχει μία από τις ακόλουθες περιπτώσεις:

α. οι ως άνω υποψήφιοι πελάτες έχουν αδρανήσει σχετικά με το δικαίωμα ελεύθερης επιλογής προμηθευτή.
β. οι ως άνω υποψήφιοι πελάτες αδυνατούν να βρουν προμηθευτή στην απελευθερωμένη αγορά με βάση τους υφιστάμενους εμπορικούς όρους.

- Η μετάπτωση στην υπηρεσία καθολικής υπηρεσίας πραγματοποιείται αυτόματα για τον πελάτη.

Σε τι διαφέρουν οι Χαμηλή, Μέση και Υψηλή Τάση;

- H Χαμηλή Τάση χρησιμοποιείται για Βιομηχανική και Εμπορική χρήση μέχρι 250 kVA, όπως επίσης και για Οικιακούς Πελάτες με ισχύ μικρότερη των 25 kVA.

- Οι μεγάλες ελληνικές επιχειρήσεις Βιομηχανικής και Εμπορικής χρήσης με Συμφωνημένη Ισχύ άνω των 250 kVA, εντάσσονται στην κατηγορία καταναλωτών Μέσης Τάσης (20 kV). Από την 1η Φεβρουαρίου 2012, τα τιμολόγια Μέσης Τάσης έχουν απελευθερωθεί. Κάθε πελάτης Μέσης Τάσης, μπορεί να απευθύνεται στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Volton προκειμένου να αναλυθούν τα ενεργειακά του χαρακτηριστικά και να του αποσταλεί Οικονομική Προσφορά βάσει των ειδικών αναγκών της επιχείρησής του.

- Η Υψηλή Τάση χρησιμοποιείται αποκλειστικά σε βαριές βιομηχανίες (πχ. χαλυβουργία, κλωστοϋφαντουργία). Οι καταναλωτές Υψηλής Τάσης στην Ελλάδα είναι περιορισμένοι, περίπου 30, αντιστοιχούν στο 10-12% της ετήσιας ζήτησης ηλεκτρικής ενέργειας. Προς το παρόν όλες οι εταιρίες που είναι συνδεδεμένες στην Υψηλή Τάση τροφοδοτούνται αποκλειστικά από τη ΔΕΗ ΑΕ.

Θέλω να έρθω στηv Volton
Τώρα η εξυπηρέτησή σας γίνεται ακόμη πιο άμεση.
Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και ένας εκπρόσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.
ΩΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ:
Καθημερινές: 9πμ - 9μμ
Σάββατο: 9πμ - 6μμ
Να σας καλέσουμε;

* Υποχρεωτικό πεδίο

ΩΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ:
Καθημερινές: 9πμ - 9μμ
Σάββατο: 9πμ - 6μμ
ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ VOLTON APP
Appstore Google Play www.volton.gr